Пошуковий запит: (<.>A=Мелушова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Власова Н. О. Сучасне розуміння категорії "торговельний прибуток" [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_26
|
2. |
Власова Н. О. Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_25
|
3. |
Безгінова Л. І. Обґрунтування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами [Електронний ресурс] / Л. І. Безгінова, О. М. Филипенко, І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 248-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_38
|
4. |
Мелушова І. Ю. Оцінка впливу інфляції на динаміку рівня доходів і витрат підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. В. Прокопова, В. Ю. Андросов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__11
|
5. |
Мелушова І. Ю. Динаміка та склад оборотних активів на підприємствах роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. Д. Тімченко, О. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 172-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(1)__26
|
6. |
Власова Н. О. Трудовий потенціал як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, І. Ю. Мелушова, В. Ю. Андросов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(1)__13
|
7. |
Мелушова І. Ю. Використання АВС-аналізу під час формування цінової політики підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 84-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_2_10
|
8. |
Мелушова І. Ю. Ключові компетенції як категорія стратегічного управління підприємствами [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2017. - Вип. 1. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2017_1_7
|
9. |
Мелушова І. Ю. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 200-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_19
|
10. |
Мелушова І. Ю. Формування системи показників результативності маркетингу в контексті сталого розвитку підприємств [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_35
|