Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мелушова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Власова Н. О. 
Сучасне розуміння категорії "торговельний прибуток" [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.828 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Власова Н. О. 
Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.718 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Безгінова Л. І. 
Обґрунтування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами [Електронний ресурс] / Л. І. Безгінова, О. М. Филипенко, І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 248-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мелушова І. Ю. 
Оцінка впливу інфляції на динаміку рівня доходів і витрат підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. В. Прокопова, В. Ю. Андросов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.718 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мелушова І. Ю. 
Динаміка та склад оборотних активів на підприємствах роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. Д. Тімченко, О. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 172-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Власова Н. О. 
Трудовий потенціал як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, І. Ю. Мелушова, В. Ю. Андросов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.953 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мелушова І. Ю. 
Використання АВС-аналізу під час формування цінової політики підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 84-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мелушова І. Ю. 
Ключові компетенції як категорія стратегічного управління підприємствами [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2017. - Вип. 1. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2017_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мелушова І. Ю. 
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова, О. В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 200-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 663.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мелушова І. Ю. 
Формування системи показників результативності маркетингу в контексті сталого розвитку підприємств [Електронний ресурс] / І. Ю. Мелушова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського